Translate

11 Ağustos 2013 Pazar

Bayram kombini

Mutlu Pazarlar.
Her bayram olduğu gibi bu bayramı da ailemle birlikte Tekirdağ'da geçirdim. 
Nerede o eski bayramlar gibi klişe bir laf kullanmayacağım çünkü biz o eski bayramları ailemle birlikte hala tam olarak yaşıyoruz ve bu yüzden onlara minnet borçluyum.

 Her bayram bir şeyleri evde unuttuğum için bu bayram da  takılarımı evde unuttum.
Kıyafetleri ise son gün aldım.
Tüm yaşanan bu ufak olumsuzluklara rağmen çok güzel bir bayramdı.


Pantolon/Pants : Home Store
Bluz/ Shirt: Koton
Ayakkabı/Shoes: Collezione

1 yorum:

  1. bu gidişle sanırım bende kolye koleksiyonu yapacağım.
    bi türü doyamıyorum :)

    güzel paylaşım tebrikler :)

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.