Translate

3 Ağustos 2013 Cumartesi

Johnson's Baby Oil Bebek Yağı

Merhabalar.
''Yıkan,sür, durulan ve giyin'' bu sloganı reklamda duyar duymaz merak uyandırmıştı ben de. Watsons'un bayram indirimindeki kampanyasını görünce de dayanamayıp aldım. Büyük boy şampuanıyla birlikte 9.90 TL (7 ağustos'a kadar kaçırmayın derim)
 Bugün ilk kez kullandım, sloganda belirtildiği gibi. 

Duştayken yağı sürdüğümde korktum, çünkü ilk sürdüğünüzde öncelikle yapış yapış bir his uyandırıyor ama durulandıktan sonra ve cildiniz kuruduğunda o his geçiyor.
Ardından yumuşacık bir ciltle baş başa kalıyorsunuz :)

Ayrıca kapağını açmakta biraz zorlandım. Kapağın üst kısmına basınç uygulayarak çevirmeniz gerekiyor. Yoksa benim gibi bir türlü açamazsınız :)
Kısacası bu ürün benim favorilerim arasında.

Peki siz bu ürünü kullandınız mı? Bu ürün hakkındaki görüşleriniz neler?


2 yorum:

  1. ben duştan sonra sürüyorum yumuçacık yapıyor cildimi, yanlız içeriğinde petrolatum gibi maddeler olduğu için sık sık kullanılmamalı belli aralıklar vermeliyiz. Bloğun hayırlı olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftada bir kullanıyorum ben de , teşekkürler :)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.