Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Saç Bakım Maskesi

Öncelikle 2013-2014 Eğitim-Öğretim yılınız hayırlara vesile olsun. Belki aranızda bugün okula giden öğrenciler yada öğretmenler vardır.
Şimdiye kadar okula gitmemek için direnen ben, bugün içimde bir burukluk vardı. Neden derseniz, lise hayatım bitti. Arkadaşlarımı, öğretmenlerimi çok özledim. Özelikle de her gün farklı farklı küpe takmamı :)

Ama maalesef ki okulum bitti. Üniversiteyi de kazanamadığım için dershaneye yazıldım ve dershanem 20 Eylül'de başlayacak. Çok az bir süre kaldı. Bu süre zarfında size ve bloguma daha çok vakit ayıracağım. Ne de olsa dershane başlayınca bu kadar çok boş vaktim olmayacak. Belki  haftada sadece 1 post yayınlayabilirim :(
Neyse konuyu saptırmayayım da ürünümüze dönelim. :)

Bugünki ürünümüz Schwarzkopf Gliss'in Ultimate Repair Saç Bakım Maskesi


Watsons'ta maske arayışı içindeyken  bu maskeyi gördüm. Üzerinde '' Çok işlem görmüş ve Yıpranmış Saçlar İçin'' yazıyordu. Okuduktan sonra saçıma baktım ve bu kesinlikle benim için yapılmış dedim kendi kendime. 
Çok işlem gördü evet, her gün düzleştiriyorum saçlarımı ve bu yüzden de bayağı bir yıprandı. 


Maskenin içerisinde 3 kat sıvılaştırılmış keratin bulunmaktaymış. Keratin bildiğiniz gibi Brezilya fönünde kullanılan bir madde. 



Ürünü 3 haftadan beri kullanıyorum. Haftada 2-3 kez kullanın yazıyor ama ben haftada 2 kez kullanıyorum yani şimdiye kadar ürünü 6 kez kullandım.


İlk önce kokusunu çok sevdiğimi söylemek isterim. Kurabiye-kakao karışımı bir kokusu var beni benden alan :)
6 kez kullanımıma rağmen saçlarımı yumuşattığını ve tiftik tiftik olan saç uçlarımı bir nebze olsun düzelttiğini söyleyebilirim. Ürün bitiminde daha gözle görülebilir sonuçlar olacağını düşünüyorum. 
For Beauty bu ürünü çok sevdi :)

Siz bu ürünü kullandınız mı ?
Sevgiler.

2 yorum:

  1. Gliss'in ürünleri gerçekten güzel ve Elseve göre daha uygun fiyatlı. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, bu maskeyi de 14,90 gibi bir fiyata almıştım yani işlevine göre gayet uygun. Teşekkürler :)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.