Translate

7 Ekim 2013 Pazartesi

MİM #4 BLOGGER BULUŞMASI

Blogunuzun adı?
For Beauty

Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söyler misiniz?

İstanbul.


Blogger buluşmalarına katıldınız mı?

Hayır, şimdiye dek davet almadım.


Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması olsa, katılmak ister miydiniz?

Bu soruya dürüst bir şekilde cevap vereceğim. Hayır, çünkü benim yeni tanıştığım insanlara alışmam zaman alır. Hemen, yeni gördüğüm birisiyle samimi olamam.Bu yüzden de evet, katılmak isterim deyip de sonradan ''Ay benim bir işim çıktı, ben gelemeyeceğim maalesef'' demektense doğruları söylemeyi yeğlerim.


Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı?

Sıcak, samimi bir ortam olmalı. Çok şık bir Restoran değil de daha çok şirin mi şirin cupcakeleri, makaronları olan bir kafede olabilir ve herkes doğal olmalı.


Beni mimleyen biricik Pudriyerim'e teşekkür ederim. Bloguna buradan ulaşabilirsiniz


Ben de Hayatkolik bloğunun sahibi Canan'ı mimliyorum.

Sevgiler...

4 yorum:

  1. İlk mimim canım çok teşekkür ederim hihi hemen yapacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, genelde mimlerken hiç mimlenmemiş blogları seçiyorum çünkü o sevinci yaşatmak ap ayrı bir şey :)

      Sil
  2. Hande'den samimi itiraflar!

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.