Translate

10 Ocak 2014 Cuma

Scwarzkopf GLİSS ULTİMATE REPAİR ŞAMPUAN


İçerisinde 3 kat sıvılaştırılmış keratin bulunan bu Scwarzkopf Gliss Ultimate Repair şampuanını bitireli çok oldu ama yazısını anca yazabildim.

Çok yıpranmış ve kuru saçlar için olan bu şampuan;
  • Saçı yeniden yapılandırma ve %95'e kadar daha az saç kırılması
  • Daha fazla güç ve parlaklık 
vaat ediyor.Peki bu vaat ettiklerini başarabiliyor mu?

HAYIR.

İçerisinde keratin olduğu için güvenip aldım. 
(Bilindiği üzere Keratin; Brezilya Fönünde kullanılmakta.)
Ama saçlarımda hiçbir değişiklik,onarma göremedim. Aksine saçlarımı daha da kuruttu.

Anlayacağınız bu şampuan benden 0 puan aldı.

Şuan Bioblas'ın sarmaşık özlü şampuanını kullanıyorum. İnşallah ondan istediğim sonucu alırım. Biter bitmez yazısı blogda olacak.



Siz bu şampuanı kullandınız mı, bu şampuan hakkında düşünceleriniz neler?

8 yorum:

  1. Çok bilindik bir marka olmasına rağmen işe yaramıyor demek ki umarım Bioblas ' da bu şekilde sonuç vermez canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ay canım ben aksine çok memnunum ama bilemiyorum tabi herkeste etkisi başka oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki etkisi bu şekildeydi, dediğin gibi her ürün herkeste aynı etkiyi vermiyor.

      Sil
  3. Bende bu şampuanı kullanıyorum kokusu çok güzel, ama bu serinin içinde 2 tane gerçekten vaatlerini yerine getiren ürün var, birisi minik şişedeki çift fazlı parlaklık veren sprey diğeride "anında onarım maskesi" sanırım maske olan henüz Türkiye'ye gelmemiş ama görürseniz hemen almanızı tavsiye ediyorum saçları çok güzel nemlendirip yumuşatıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu serinin maskesini de kullanıyorum ama sizin dediğiniz mi bilmiyorum tam olarak :/ Spreyi de görürsem alacağım ;) Teşekkürler bilgilendirme için.

      Sil
  4. Bende hiç memnun kalmadım, bir şampuandan onarım bekleyen bir insan değilim ama saçlarımı kurutması cidden çok sinir bozucu bir durumdu :)
    http://gorgeousappearance6.blogspot.com/

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.