Translate

7 Mayıs 2014 Çarşamba

İTİRAZIM VAR/ YORUMUM


Öncelikle şunu belirtmeliyim ki kadro mükemmel. Serkan Keskin, Hazal Kaya, Öner Erkan, Osman Sonant, Umut Kurt, Özgür Çevik ve Serdar Orçin.
Ben tabi ki de Serkan Keskin için gittim bu filme. Filmde Osman Sonant'ı görünce gözlerim Ali Atay'ı da aradı ama maalesef yoktu filmde.

Filme, belki bilirsiniz ilk önce  +18 yaş sınırı getirildi.Daha sonra oyuncuların ve izleyicilerin itirazı üzerine +15 olarak değiştirildi. Bana kalırsa yaş sınırı getirilecek bir film değil.Arada küfürleri var ama onlara Recep İvedik'ten aşinayız ve ona yaş sınırı konulmamıştı. 

Filmin konusuna gelecek olursak, İmam olan Serkan Keskin camide cemaate namaz kıldırırken, cemaatten birinin ölümüyle başlıyor her şey. Film boyunca katil aranıyor. anlayacağınız bir polisiye filmi. Bana bile sevdirdi bu film polisiyeyi. Arada çok ufak tefek komiklikler de var tabi. 

Ayrıca filmde bir söz de çok hoşuma gitti. Hatırladığım kadarıyla şöyleydi.
''İnsan sadece suçlu olduğu için değil, suçlandığı için de kaçar ama bir kere kaçmaya başladıysan, bir şeyleri de muhakkak kaçırırsın elinden. Bazen gençliğini kaçırırsın, bazen geleceğini, bazen de aklını. Fakat işin en  güzel tarafı da ondan sonra başlar. Çünkü aklını kaybedince korkularından da kurtulursun. Bu da seni özgürleştirir. Çünkü sadece korkaklar kendi akıllarına güvenirler ve bütün korkaklar hakikatin esiridir. Oysa hakikat akılla yada başka bir şeyle kavranılmaz. Hakikatin ancak parçası olunur. Bunun için kurtul geçmişinden, geleceğinden,aklından...''

Kısacası filmi çok beğendim, çok başarılıydı. Serkan Keskin adeta Sherlock Holmes'e bürünmüştü.
Film hala vizyondayken gidin derim ;)

4 yorum:

  1. Sinema severler icin cok guzel bir post olmus bu filmi tanitman ve icerik hakkinda bilgiler vermen muthis :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra böyle. Tek bir şeye bağlı kalmayacağım blogumda. Birçok konuya değineceğim. Beğenmene de çok sevindim aşkım :*

      Sil
  2. Son gunlerde epeyce gundeme oturan bir film.izlemekte fayda var bir de sizin bakis acinizdan gozlemlemek de iyi oldu:) ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok teşekkür ederim. Kesinlikle izlemelisiniz, tabi polisiye seviyorsanız yada benim gibi içlerinden bir oyuncuya tapıyorsanız film size güzel gelecektir :))

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.