Translate

12 Eylül 2014 Cuma

Okul İçin Oje Önerisi -> FLORMAR 305 Beige Latte

Merhaba.
Bugünkü postum daha çok öğrencilere yönelik. 
Pazartesi okullar açılıyor bildiğiniz üzere. Öncelikle yeni eğitim- öğretim yılınızda başarılar dilerim. 
Ve gelelim ojesiz yapamayan kızlara...

Kızlar öncelikle yalnız değilsiniz. Ben de lise döneminde ojesiz yapamazdım. Ya parlatıcı ya da doğal tonlarda bir renk oje sürerdim hep. Ve çok şükür hiçbir hoca laf etmemişti :))

Size önereceğim, Flormar'ın 305 numaralı Beige Latte ojesi.
Tek kat yeterli olacaktır. 




Eğer bana bir parlatıcı da yeter diyorsanız, Flormar'ın kalsiyum jelini öneririm. Tırnaklarınızı hem parlatırken hem de tırnaklarınızı güçlendiriyor.

Ayrıca oje altına sürerek deformasyonları engelleyebilir, üstüne sürerek ise daha güzel bir görünüme kavuşmasını sağlayabilirsiniz.



Ben bu iki ürünü Flormar'ın Beşiktaş şubesinden toplam  9,15 TL'ye aldım.
Oje 2,25 , Kalsiyum jel ise 6,90 TL.

Uygun fiyatlı bu cicileri almanızı tavsiye ederim ;)

Bir sonraki postumda görüşmek dileğiyle...


2 yorum:

  1. Normalde oje sevmem ama bu çok doğal bir ton olduğu için ilgimi çekti açıkçası Tatlım :)
    Çekimlerinde çok hoş ellerine sağlık ve Güle güle kullan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için teşekkür ederim canım, oje tam senlik bence :)

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.