Translate

17 Kasım 2014 Pazartesi

ALIŞVERİŞ/ HUNGER GAMES MOCKİNGJAY BROŞ

 Herkese merhaba!

Fantastik filmleri çok seviyorum, Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi gibi efsane filmlerden sonra yeni gözde filmim Açlık Oyunları(Hunger Games)

Ve açlık oyunlarında Katniss'in taktığı Alaycı kuş broşu almak uzun zamandır aklımdaydı. Sonunda alabildim.
Çok mutluyum! :)


Cinna, broşu Katniss'in montuna gizlerken.(Bence filmi izlemelisiniz o zaman neden gizlediğini anlarsınız :D )


Broşu Gittigidiyor'dan aldım ve çok kısa bir sürede geldi.
21 Kasım'da takmak için sabırsızlanıyor ve sizi son fragmanıyla baş başa bırakıyorum...


3 yorum:

  1. Çok iyiymiş. Ben de bir bakayım siteye. Filmi izlerken çok beğenmiştim bu broşu. Ben de sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  2. ne diye yazınca çıktı

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.