Translate

27 Aralık 2014 Cumartesi

Avon'dan Yılbaşı Konseptli Alışveriş!

Yılbaşına bildiğiniz gibi çok az kaldı ve her yerde yılbaşı heyecanı var. Nereye baksam yılbaşı süsü, yılbaşı ağaçları ve yılbaşı temalı ürünler...
İşte bu yüzden yılbaşını çok seviyorum ve bu heyecana ortak olmak hoşuma gidiyor.


Yılbaşına az kala Avon'dan yılbaşı temalı böyle bir alışveriş yapmak istedim. Bakalım neler almışım;


Avon'un yılbaşına özel duş jeli.
Öncelikle ambalajına aşık oldum daha sonra ise kokusuna. 
Baharatlı kızılcık ve portakal kokulu.


Colortrend serisinden tırnak parıltısı.
Oje üstüne uygulamak için sabırsızlanıyorum. Bir sonraki postumda detaylı bir şekilde anlatıp fotoğraflayacağım.


Ve son olarak kardan adam keseli bu kar taneli küpeler.
Kiraz Mevsimi dizisinde Ayaz'ın Öykü'ye yaptığı mezuniyet töreni sürprizinde Öykü'nün taktığı küpelere benziyor. Bu yüzden daha da sevmeye başladım bu şeker küpeleri :)

Evettt, yılbaşı konseptli alışveriş postumuzun sonuna geldik.

Bir sonraki postumda görüşürüzz...

2 yorum:

  1. özellikle küpelerini çook sevdimm :) güle güle kullan bebeğim. Ayrıca parıltılı tırnaklarını da en kısa zamanda bekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek aldım teşekkür ederim tatlım bir aksilik çıkmazsa yılbaşından önce yayında olacak :) :*

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.