Translate

23 Aralık 2014 Salı

Birfikir1sihir'den Yılbaşı Sürprizi


Herkese Merhaba.
Severek takip ettiğim bloglardan biri Birfikir1sihir'in yılbaşı sürprizi için seçtiği şanslı 5 kişiden biriydim ve sürprizim bugün elime ulaştı.
Öncelikle Birfikir1sihir'in bloguna göz atın derim :) 

Ve şimdi bakalım nelermiş sürprizleri


Pakedin üzerinde çok tatlı bir not vardı. 


Beni mutlu etmek için profilimi incelemiş ve Açlık Oyunları delisi olduğumu anlamış ve de bu Açlık Oyunları defterini almış bana. O kadar çok mutlu oldum ki havalara uçtum resmen.


Bıyıklı ürünlere olan aşkımı da anlayan bu şeker kız çok güzel kupa ve kulaklık toparlayıcısı da alarak mutluluğun everestini yaşattı bana.


Veeee çok güzel bir not yazmış. Kartvizitine de bayıldım canım. Cüzdanımda saklayacağım.


Kinder surprise'nin içinden çıkan tatlılık :)

Baharcım herşey için çok teşekkür ederim. Beni o kadar çok mutlu ettin ki anlatamam.

2 yorum:

  1. yaaa amaaa ben bu yazııyı yeni farkediyorum desem canım... kendi bloguma bile ne zamandır ugramıyodum.. gizem'in yazısıyla keşfe çıktım ve sürprizlerimi gördümm.. mutluluğunu böyle anlatmannnnn nasıl hoşuma gitti:))) ve o kupayı yine görmek.. ahhh o kupaaa:)) hepsini kullandıkça mutlulukların çogalsın canımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkürler canım hepsini severek kullanıyorum :*

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.