Translate

6 Ocak 2015 Salı

Avon Colortrend Tırnak Parıltısı İle Deneme 1 2 3

Herkese İstanbul'un karlı havasından merhaba!

Kışı seven biri olarak bu anı iple çekiyordum ve sonunda İstanbul'a da  kar gelebildi. İnşallah tutar da kardan adamlar yapıp kar topu savaşı yaparız :)

Hazır kar yağmaya başlamışken artık Avon'un tırnak parıltısını da kullanayım dedim.

Bir önceki postumda detaylı bir şekilde anlatıp fotoğraflayacağımı söylemiştim.Ama tırnak parıltısı beklediğim gibi çıkmadığı için sözümü tutamadım.Gold pullardan oluşan Colortrend Tırnak Parıltısı benim için tam anlamıyla hüsrandı.Belki de uygulamadan önce bir Colortrend oje sürmediğim içindir.

Note'un bebek mavisi tonunda numarasını unuttuğum bir ojesini sürmüştüm uyguluamadan önce ve tırnağımı parıltılara batırdığımda beklediğim sonucu alamadım fotoğrafta da görüldüğü üzere... 


Bu ürünü kullanıp da memnun olan daha doğrusu becerebilen var mı acaba merak içindeyim.

Veee memnun kalmadığım bu tırnak parıltısı hakkında diyeceklerim bu kadar.
Hoşçakalın...


2 yorum:

  1. fotograftan cok anlayamadim nasil birsey oldugunu bildigimiz sim gibi birsey mi acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun resmini eklemeyi unutmuşum, kusura bakmayın. Ama bir önceki postumda fotoğrafları mevcut ve evet bildiğiniz sim gibi. Ojeyi sürüp parmağınızı minik kutunun içine batırıyorsunuz. Benim ilk denemem olduğu için pek başarılı olamadım bu yüzden.

      Sil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.