Translate

26 Mayıs 2015 Salı

Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara- Leather Black


Öncelikle sizi Bobo'yla tanıştırayım. Ara sıra postlarıma konuk olacakmış. Elindeki de bugünkü postumuzun ürünü Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara.

The Colossal Kajal serisinin göz kalemini ne kadar çok beğendiğimi bilmeyen yok. Bu serinin maskarasını da görünce hemen atttım sepete. Göz kalemindeki gibi tercihim ekstra siyahtan yana oldu.

İlk olarak tasarımı beni benden aldı. Siyahla sarının efsanevi birleşimi.

Fırçası ise bayağı bir tombik. Kirpiklere volume vermek için tasarlanmış ve bence veriyor da.
Zaten benim kirpiklerim yoğun ve uzun olduğundan maskaranın ahım şahım olması gerekmiyor. Bu yüzden şimdiye dek kullandığım maskaralar işimi görüyordu. Ama bunu bir ayrı sevdim nedense. Colossal Kajal kalemimle de mükemmel ikili oldular.


Bana kalırsa kirpikleri seyrek ve kısa olanlar yoğunluk veren uygun fiyatlı maskara arayışındaysalar öneririm.
Fiyatı 15 TL.

Evet, postumuzun sonuna geldik. Bobo size iyi akşamlar diliyor.
Hoşçakalın.

6 yorum:

  1. Bobo isminin bende ayrı bir yeri vardır ya aklıma geldi şimdi.. beşiktaştaydı pek severdim, gidince öyle üzüldüm ki pek alakam kalmadı maçla ;( :D maskara ile ilgili yorumlarımı blogumdan bildiğin için bir şey demiyoruum :P çok öpüyoruum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya ben de ne isim koysam diye düşündüm aklıma da ilk o geldi tatlı buldum, sonra araştırayım dedim ve bir baktım beşiktaş futbolcusuymuş eskiden :D Aynen canım biliyorum yorumlarını şu sıralar aynı ürünleri yapıyoruz ahah tesadüf eseri, ben de çok öptüm :*

      Sil
  2. Maybelline maskaraları ben genellikle seviyorum. Bunu denemedim ama beğenebileceğim türden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisiniz bence, beğeniceğinizi düşünüyorum.

      Sil
  3. bende habire bir rimel denemekten bıktım belki bu bana göredir :)

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.