Translate

20 Temmuz 2015 Pazartesi

Le Petit Marseillais Duş Jeli- Beyaz Şeftali ve Nektarin


Merhaba!
Le Petit Marseillais duş jelleri Türkiye'ye gelir gelmez hızla duyuldu.
Survivor ve kendi reklamı sayesinde şimdi bu markayı bilmeyen yok.
Ben de uzun zamandır merak ediyordum bu duş jellerini ve sonunda Gratis'in bayram indiriminden kaptım bir tane.

Üşenmeden tüm seriyi teker teker kokladım ve en çok hoşuma giden Beyaz Şeftali ve Nektarin oldu.
Diğer kokular da güzeldi tabi ama bu koku benim daha çok hoşuma gitti. Çok iştah açıcı bir kokusu var.
Cilt ile uyumlu ph seviyesi,bitkisel özlü temizleyiciler içeriyormuş.

Tasarımına gelecek olursam kokusu gibi tatlı bir tasarımı var.
Kalıcılığı ise sonuçta bir parfüm değil ama banyodan sonra saçlarınız kuruyana kadar esintisi geliyor.
Kısacası ben çok sevdim bu tatlı duş jellerini. Diğerlerini de deneyeceğim.
 Gratis bayram indirimiyle 5.50 TL'ye sahip olmuştum.
Tavsiye ederim.


Bir sonraki postta görüşmek dileğiyle.
Hoşçakalın...

5 yorum:

  1. Çok tatlı bu duş jelleri gerçekten :) güle güle kullan bebeğim ;)

    YanıtlaSil
  2. kokuları biraz yapay geliyor bana bir tane kullandım beğenmedim almadım o yüzden :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin bir kokusunu ben de beğenmedim siz onu almış olmalısınız, ama dediğim gibi tüm seriyi kokladım ve bunu çok sevdim denemelisiniz siz de ;)

      Sil
  3. Bu şeftalili harika, Hem kokusu çok gerçekçi yapay değil, hemde ciltteki yumuşatıcı hissiyatı fazla. Ben çok beğendim. Kokusu da 2-3 saat çıkmıyor.

    YanıtlaSil


Yorumlarınıza verilen yanıtlardan haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir' kısmını işaretlemeniz yeterli.